Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Για τους συγγενείς των αποθανόντων στην κρίση


Όταν αφορά θάνατο γέροντα πες: • Να τον θάψει η πολιτεία με λεφτά από την σύνταξη που του έφαγε (ή ποτέ δεν του έδωσε).

Και για γέροντες, αλλά και γενικά: • Ποιους θάβει δημοσία δαπάνη η πολιτεία; Τους πλούσιους! Τα ΘΥΜΑΤΑ της κρίσης ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να θάψει δημοσία δαπάνη η πολιτεία! Κι όχι μόνο να τους θάψει δημοσία δαπάνη, αλλά και με τιμές ήρωα! Με τη σημαία τυλιγμένη στο φέρετρο και να παίζουν μπαλωθιές τα στρατά!

Υ.Γ. Δεν έχω γράψει ΠΟΤΕ προτροπή την οποία ΕΓΩ η ίδια, και απολύτως μόνη μου, δεν μπορώ να κάνω ΠΡΑΞΗ, καθώς επίσης ΚΑΙ όταν απόλυτα με αφορά. Που σημαίνει ότι δεν έχω υποδείξει ποτέ κάτι που ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ πρέπει να κάνουν, κι όταν εγώ καλούμαι για το αντίστοιχο να πω δεν μπορώ, βρίσκοντας ένα κάρο δικαιολογίες για να αποδείξω ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου