Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Καύση λιγνίτη


Έπιασα μία συζήτηση με τον φίλο συναγωνιστή μου Νικόλα Στεφανή για την ηλεκτρική ενέργεια (είναι άνθρωπος γνώστης, δούλευε στη ΔΕΗ, και είχε και υψηλή θέση, επιστήμονας στο θέμα), μου έλεγε λοιπόν ότι τελειώνουν τα αποθέματα, κι ότι είμαστε ένα βήμα πριν την πτώχευση. 
Μου είπε επίσης ότι το ζήτημα δεν είναι αν έχουμε ορυκτό πλούτο (που έχουμε), αλλά ότι τον κατασπαταλάμε. 
Επίσης, όταν ήταν ακόμα ενεργός (εν υπηρεσία) είχε ετοιμάσει μελέτες που αφορούσαν την καύση του λιγνίτη, από την οποία παράγεται το αέριο, το οποίο δίνει πολλαπλάσια του ορυκτού ενέργεια.
Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε ποτέ μέχρι σήμερα ήταν φυσικά… οι συμφωνίες που έχουν συνάψει (εδώ και πολλά χρόνια) οι προδοτικές κυβερνήσεις με τους ευρωπαίους φίλους μας. (Ανάλογη με αυτές που έχουν υπογράψει και για όλα μας τα προϊόντα, που πηγαίνουν δηλαδή όλα έξω, και μετά μάς μεταπουλούν αυτά που τους μένουν, κι έχουν για πέταμα, σε πολλαπλάσια τιμή!)

Το αναφέρω για τους εξής λόγους:
1. Η Ελλάδα θα είχε απόλυτη αυτάρκεια, αν δεν την κυβερνούσαν προδότες. Ξεπουλούν, καταστρέφουν, κατασπαταλούν όλο τον πλούτο της!
2. Η ευρώπη ΔΕΝ είναι φίλοι μας.
3. Υπάρχει θαυμαστό επιστημονικό προσωπικό στη χώρα, με αγάπη γι’ αυτήν, οι οποίοι αν χρησιμοποιούνταν θα έφταναν τα ισοζύγια στο θεό! Αντ’ αυτών οι προδότες χρησιμοποιούν ΞΕΝΟΥΣ επιστήμονες (ο ξένος δεν κόφτεται για την ευμάρεια της χώρας μάνα μου, την έρευνα και τη μελέτη την φτιάχνει για να κονομήσει!)
4. Όποιος εργάζεται για τη χώρα με συνείδηση, τιμώντας το επάγγελμά του, καταποντίζεται από τις κυβερνήσεις! Κρατούν όσους είναι το αντίθετο του ηθικού! Γι’ αυτό είναι τίγκα στο καφριλίκι ολάκερος ο δημόσιος τομέας. (Σκέψου μόνο τούτο, η αξιολόγηση που λένε ότι γίνεται στους δυ, δεν αφορά την απόδοση ή την εργασία τους, αφορά το ΠΟΣΟ ΥΠΑΚΟΥΟΙ ΕΙΝΑΙ!!!!)

Υ.Γ. Οι γνώσεις μου είναι απείρως ελλιπείς πάνω στο ζήτημα, ο Νίκος γράφει αλλά τόσο επιστημονικά που δεν γίνεται να τον παρακολουθήσει ο μη γνώστης άνθρωπος, και ενώ έχει άπειρες φορές αναφερθεί στα αυτά ζητήματα, λίγοι δίνουν την δέουσα σημασία, προσπερνιέται όλη του η έρευνα και όλη του η γνώση. Όχι γιατί δεν είναι για όλους χρήσιμα, αλλά γιατί δεν σκαμπάζουμε. Του είπα να γράψει πιο απλά, ώστε να τα καταλαβαίνω μέχρι κι εγώ, δεν μου απάντησε. Έτσι αναγκαστικά ανέβασα εγώ η άσχετη το πόστ.


(τη φωτό την βρήκα εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου