Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Νόμιμη άρνηση πληρωμών



Έχω χρησιμοποιήσει το ασφαλιστικό ταμείο μου για να μην πληρώνω πολιτεία. Τους έχω ζητήσει τα συντάξιμα πίσω, δεν μου τα δίνουν, δεν πληρώνω τίποτα στην πολιτεία (φόρους, δεκο, διόδια κλπ), ως προς συμψηφισμό και μέχρι τελικής εξοφλήσεώς μου.
Πολλοί όμως φίλοι, μού έχουν πει ότι δεν μπορούν να το κάνουν (οι ίδιοι), διότι είτε λαμβάνουν σύνταξη, είτε δεν έχουν ασφάλεια, είτε χρωστούν στο ταμείο τους.
Σας έχω πρόταση!!
Έγραψε η φίλη συναγωνίστριά μου Αννα, ένα κειμενάκι που γίνεται καταπληκτική καταγγελία, την οποία μπορεί Ο ΚΑΘΕΙΣ να χρησιμοποιήσει για να απέχει ΝΟΜΙΜΑ των πληρωμών προς το δημόσιο. Το κείμενο είναι το εξής:

«Μερικές φορές σκέφτομαι ότι χρωστάμε όλοι οι Ελληνες και αν όχι όλοι οι περισσότεροι,όμως αν εμείς χρωστάμε σε κωλόχαρτα,αυτοί που μας κυβερνάνε τι μας χρωστάνε;Μας χρωστάνε τα πάντα λοιπόν!!! Μας χρωστάνε πρώτα από όλα ΖΩΕΣ,μας χρωστάνε τα χρήματα που μας κλέψανε,μας χρωστάνε τις δουλειές που μας στερήσανε ,μας χρωστάνε τον δημόσιο πλούτο που μας ανήκει και τον παραχωρήσανε ,μας χρωστάνε παιδεία,μας χρωστάνε την ιστορία μας που την καπηλευτήκανε,μας χρωστάνε την αποκατάσταση της ηθικής και ψυχικής βλάβης,μας χρωστάνε τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής όλων των Ελλήνων,μας χρωστάνε ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!!!!Εμείς πλέον τα χρέη μας δεν θα τα ξεχρεώνουμε με ευρώ θα τα ξεχρεώνουμε με το που θα παίρνουμε οι ίδιοι τους νόμους στα χέρια μας για να αποδοθεί η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!»

Το μόνο που θα πρόσθετα στις κατηγορίες είναι ότι μιλούν εκ μέρους του Ελληνικού λαού, και λοιδορούν το όνομά μου!
Βάλε όλα αυτά, ότι στα χρωστάνε οι προδότες, και δήλωσε ότι μέχρι να εξοφληθώ δεν θα πληρώνω τίποτα στην πολιτεία, ως προς συμψηφισμό!

Ένα τελευταίο, από φίλη που μένει στην Γερμανία έμαθα ότι οι πολίτες της χώρας πληρώνουν ΑΚΟΜΑ φόρο για όσα έκανε ο χίτλερ!!!!!! Αχαχαχαχχαχαχαχα

Σκέψου αύριο πόσες γενεές των προδοτών θα πληρώνουν ΦΟΡΟ, που θα πηγαίνει σε κάθε Έλληνα πολίτη, για όσα έκαναν στην χώρα μέχρι σήμερα!!! και θα πληρώνουν μέχρι να μας εξοφλήσουν!!!!!!!!!!!!!


Αυτά τα θεϊκά θα συμβούν όμως αύριο.. Σήμερα ΑΝΥΠΑΚΟΗ!!!! (για να έρθει το αύριο, το λιγουρευτό..)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου