Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Ώρα για αναθεώρηση


Κρίνουμε τη ζωή μας (και κατά συνέπεια και των άλλων) με λάθος κριτήρια.
Αν κρίνω τη ζωή μου με της κοινωνίας τα κριτήρια, θα με βγάλω άχρηστη. Όλη μου τη ζωή προβληματικές καταστάσεις αντιμετωπίζω, όλο τις φτιάχνω κι όλο γκρεμίζονται, σαν αποτέλεσμα δεν έχω τίποτε να παρουσιάσω (είτε σε επαγγελματικό επίπεδο, είτε στις τέχνες, ούτε ακόμα κι από τα παιδιά μου, διπλώματα, πανεπιστήμια και τοιαύτα), μία ζωή προσπαθώ, προσπαθώ και όλο αποτυγχάνω. Τι είμαι λοιπόν, σύμφωνα με τα σημερινά κριτήρια; Μία αποτυχημένη!

Είχα (την τύχη να πω; ) να κρίνω τον εαυτό μου (και κατ’ επέκταση και όλους τους άλλους ανθρώπους) με διαφορετικά κριτήρια. Ας πούμε βλέπω πόσες φορές μέχρι σήμερα έχω τον εαυτό μου υπερβεί! Τι δύσκολα πράγματα έχω κάνει. Τι ακουβάλητες αποφάσεις έχω σηκώσει. Τι κλήθηκα να διαχειριστώ, και διαχειρίστηκα. Τι καταστάσεις άντεξα. Πόσες φορές με έβαλε κάτω η ζωή, και ποτέ δεν παραδόθηκα, άντεξα. Πόσες φορές σηκώθηκα. Πόσες φορές ξανάρχισα τη μάχη, και δη από την αρχή!! Πού τη βρήκα όλη αυτή τη δύναμη; Αυτά κοιτώ, σύμφωνα με αυτά με κρίνω. Αλλά και όλους τους ανθρώπους γύρω μου.

Έχω μία φίλη άνθρωπο θαυμαστό! Η αξία της δεν φαίνεται. Ανάλογα με τα δικά μου άχρηστα αποτελέσματα έχει να επιδείξει. Στα δικά μου μάτια όμως είναι το πιο μεγάλο παλικάρι! Έχει δυναμισμό σαρωτικό, την πέτρα πιάνει και τη λιώνει. Έχει πνεύμα έμφυτο, ψυχή βαθιά, ζεστή καρδιά, είναι άξια ικανή, ό,τι έχει σκεφτεί στη ζωή της το έχει πραγματώσει! Δεν βρέθηκε κάτι ποτέ να την κάνει να πει δεν μπορώ! Κι όλα αυτά τα βλέπω γιατί ξέρω τι δυσκολίες επωμίστηκε, τι έχει περάσει σε όλη της τη ζωή! Πάντα βρίσκει τρόπο, στις πιο σύχρηστες συνθήκες για να επιβιώσει, και μετά να ξαναβρει τη χαμένη της δύναμη, και μετά να αρχίσει πάλι την μάχη, για να προχωρήσει μπροστά, να καλυτερέψει τη ζωή της! Και ενώ όλη της τη ζωή διαχειρίζεται προβλήματα, και καταφέρνει να τα επιλύει μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες, είναι ταυτόχρονα ΚΑΙ αλληλέγγυα, έχει στηρίξει αναξιοπαθούντες, παλεύει για τα αδέσποτα, αλλά ΚΑΙ βάζει στόχους που αφορούν την προσωπική της ανάπτυξη, ΚΑΙ τους υλοποιεί! Ενώ είναι άνεργη τόσα χρόνια, κάνει δουλειές του ποδαριού, μπορεί ΚΑΙ βρίσκει τρόπους να καταπιαστεί με καλλιτεχνικά, αλλά ΚΑΙ να σπουδάζει νέα τέχνη, κλπ.
Έχω να πω κάτι σε όλους τους θαυμαστούς ανθρώπους: Σε συνθήκες καλές, βολικές (που σημαίνει αυτό που επιδιώκεις να σου κάθεται κιόλας) ΟΛΟΙ θα «μεγαλουργούσαμε», όλοι μάγκες θα ήμασταν. Ε; Στις δύσκολες συνθήκες πόσοι θα τα καταφέρναμε; Ποιος είναι ο άξιος μάνα μου;
Κι ένα τελευταίο: η απάντηση στο ερώτημα «γιατί; γιατί σε εμένα, γιατί ξανά», είναι: ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ!!!!!!!!
(Το ξέρω ότι χέστηκες, ότι θα προτιμούσες να απλά ζεις, έχει να κάνει μόνο με την αξία σου! Τα περνάς επειδή μπορείς, δεν μπορούν όλοι!!)


Τη φωτό την βρήκα εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου