Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Νόμοι εναντίων Δικαίου




Την 4η φορά που με κάλεσαν για ανάκριση είχα ήδη καταλάβει τον εμπαιγμό (ήτοι: το μόνο που νοιάζει τους δικαστικούς είναι να απαλλαχτούν! στο μόνο που αποσκοπούν, μέσω της ανακρίσεως, είναι να φύγει από πάνω τους η υπόθεση), ρώτησα λοιπόν την ανακρίτρια τι θα μπορούσα να κάνω για να εκδικαστεί η υπόθεσή μου; Να σας ρίξω μία μπάτσα να με βάλουν μέσα; Να καταστρέψω το γραφείο σας για να με συλλάβουν; Τι να κάνω για να συλληφθώ ώστε ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΗ;;; (Φυσικά τα εννοούσα αυτά που έλεγα.)

Τι νομίζεις ότι η ανακρίτρια έκανε; Προσπαθούσε να με ηρεμίσει και να με πείσει ότι αν κατέθετα, αυτή την φορά θα εκδικάζονταν η υπόθεσή μου, δεν θα έμπαινε αρχείο. Με τα πολλά με έπεισε και κατέθεσα, αλλά το σημαντικό είναι άλλο: ΓΙΑΤΙ, εφόσον έχουν όλη τη δύναμη, όλους τους νόμους με το μέρος τους, εφόσον δεν «ευσταθούν» οι καταγγελίες, δεν εκδικάζουν τις υποθέσεις των πολιτών που αφορούν στους προδότες;;; 

Στην 5η ανάκριση τους είπα τα γνωστά, ότι μας εμπαίζετε κι ότι το κάνετε μόνο για να φύγει από πάνω σας η υπόθεση, με ρώτησαν (σαν δούλοι) τι θέλετε να κάνουμε, τους είπα ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ!! Κι αυτοί χάνοι, υποτελείς, υπάκουσαν την εντολή μου!! Κι όταν μου ήρθε η όρεξη πήγα ΕΤΟΙΜΗ την κατάθεσή μου, τους την έδωσα και την ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ!!! Ξέρεις για ποια κατάθεση μιλώ, αυτή που έλεγα με νομιμοποιείτε να πάρω το όπλο!! Ξέρεις πόσες φορές, κατά την αντιγραφή, μου είπαν «αυτό δεν γίνεται να το γράψουμε» (για διάφορα που αναφέρω μέσα), εγώ τους έλεγα: αν δεν το γράψετε όπως ακριβώς το έχω θα σας καταγγείλω για αλλοίωση της κατάθεσής μου, και οι υποτελείς τα αντέγραψαν ακριβώς όπως τα είχα!! (η κατάθεσή μου εδώ).
Τους ρώταγα δε, τι σας νοιάζει εσάς τι εγώ δηλώνω, εγώ θα μπω φυλακή. Σκέψου το λίγο βρε φίλε μου, τι έχουν αυτοί να χάσουν; Τι τους νοιάζει αν εγώ καταθέτω ότι θα φάω τους προδότες; Τι πρόβλημα αυτοί έχουν; Τι φοβούνται αυτοί ρε φίλε;;; 

Στην τελευταία κλήση για ανάκριση αρνήθηκα να πάω, τους είπα να μου κάνετε μήνυση για απείθεια!!! (εδώ) και ούτε αυτό έκαναν!!! (εδώ)  ΓΙΑΤΙ;; ΓΙΑΤΙ;; ΓΙΑΤΙ;; Γιατί δεν με μπουντρουμιάζουν, αφού έχουν όλη την δύναμη, όλους τους νόμους, όλη την εξουσία, γιατί δεν με πάνε σε δίκη να καταδικαστώ;;;;

ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ!!!!

Θα κλείσω με ένα τρανταχτό παράδειγμα. Μιλούσα προχθές με έναν συναγωνιστή, απόστρατο της πολεμικής αεροπορίας, σχετικά με τους τρόπους αντίστασης. Του έλεγα δεν χρειάζεται να δηλώσεις πολλά μόνο την εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας να αναφέρεις, έχεις απόλυτο δικαίωμα στην ανυπακοή. Ξέρεις τι μου είπε; Ότι έχουν φτιάξει νόμο που επιτρέπει την εκχώρηση κυριαρχίας της Ελλάδας στους ευρωπαίους φίλους μας!!!!!!!!
Έκαναν νόμιμη την εκχώρηση κυριαρχίας, μπορείς να το συλλογιστείς;
Αν το πάμε με τον νόμο ρε φίλε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα!!! Θα κάτσουμε να τον φάμε!!!!
Μα δεν είναι ο νόμος αρκετός!!!!!!!
Λέω στον συναγωνιστή μου: Το ξέρεις ότι ρίσκαρες την ζωή σου κάθε μέρα στους αιθέρες; Γιατί ρίσκαρες την ζωή σου; Για να κρατάς ελεύθερη την πατρίδα!!! Για να κρατάς σώους εμάς!!! ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΩ να τους πεις!!!! Εγώ ρίσκαρα την ζωή μου κάθε μέρα για την χώρα μου, δεν επιτρέπω σε κανέναν ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ, ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ, ΔΙΧΩΣ ΠΟΛΕΜΟ!!!

ΕΡΩΤΩ: Χρειάζεται ο άνθρωπος να πει πολλά;;; Χρειάζεται να προσκομίσει αποδείξεις;;;; Χρειάζεται νόμους;;; Επιχειρήματα;;;;; Πρόσφερε την ζωή του στην υπηρεσία της πατρίδας!!! Το ΔΕΝ ΣΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ είναι παραπάνω από αρκετό!!

Το ΔΕΝ ΣΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ έχει το δικαίωμα να το πει Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!! Δεν σας επιτρέπω να ξεπουλάτε την χώρα μου!!!!! Τελεία!!! Τι απόδειξη να φέρεις;;;; Τι μάρτυρες για τον ισχυρισμό σου;;; Ποιον νόμο θα αντιπαραβάλλουν για να σε νικήσουν;;;; Ποιος νόμος νικάει το δικαίωμα στην ελευθερία, στην δημοκρατία;;;; Είναι δικαίωμα και ΧΡΕΟΣ του καθενός να πολεμάει για την πατρίδα του!!!

Το μόνο που χρειάζεται για να κερδίσεις είναι να γνωρίζεις ότι έχεις δίκιο. Κι όχι απλά να το γνωρίζεις, αλλά να είσαι απολύτως πεπεισμένος γι’ αυτό. Κι όχι απλά να γνωρίζεις ότι έχεις δίκιο αδιαμφισβήτητα κι αδιαφιλονίκητα, αλλά να μπορείς να πεθάνεις γι’ αυτό. Τότε -ΜΟΝΟ- νικάς. Αν δεν νιώθεις έτοιμος να πεθάνεις για το δίκιο σου, μην αρχίσεις μάχη. Θα ηττηθείς.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου