Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Τι αγώνα μπορεί ο συνταξιούχος να κάνει, για τα ψίχουλα που παίρνει (ή που δεν καν παίρνει)




Πριν την πρόταση, κάτι ενημερωτικό..
Τα ποσά που οι δυνάστες μας δίνουν, δεν μας τα χαρίζουν. Τα ζητάνε πίσω πολλαπλάσια, με τους τόκους. Μας δίνουν λοιπόν πες 3 δις, θέλουν πίσω πες 30 δις. Για να τα «βγάλει» η κυβέρνηση και να τους τα δώσει, βάζει μέτρα. Έχουν συμφωνήσει το λοιπόν ότι την τάδε του Σεπτεμβρίου, η Ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να τους καταβάλει 30 δις. Για να τα μαζέψει βάζει τάδε φόρους, που θα τους αποφέρουν πες 800 εκατ., θα κάνει περικοπές στους τάδε θα μαζέψουν άλλα 800 εκατ., θα αυξήσει πες τα τέλη, άλλα 800 εκατ. κλπ, κλπ. Βάζει δηλ. τόσα εισπρακτικά μέτρα ώστε να του βγουν τα κουκιά, να μαζέψει δηλ. το ποσό του Σεπτεμβρίου.

Την τελευταία φορά που μας έδωσαν χρήματα, έβαλαν και μία ρήτρα. Στην περίπτωση που η κυβέρνηση δεν μαζέψει τα 30 δις μέχρι την τάδε του Σεπτεμβρίου, θα ενεργοποιηθεί ο κόφτης.
Τι εστί κόφτης.. Οι πληρωμές του κράτους είναι λογιστικές εγγραφές, κωδικοποιημένες, παρόμοιες με μίας επιχείρησης. Πχ ο κωδικός 065 αφορά στην πληρωμή μισθών δημοσίων υπαλλήλων, ο κωδικός 082 αφορά στην πληρωμή συντάξεων. Κι έχει κι αντίστοιχες υποκατηγορίες, πχ ο κωδικός 065.002.014 αφορά στην πληρωμή μισθών καθαριστριών, ο κωδικός 082.004.085 αφορά στην πληρωμή συνταξιούχων του ΝΑΤ κοκ.
Στην περίπτωση που ΔΕΝ δώσουν τα συμφωνηθέντα, και για όσα χρήματα υπολείπονται (πχ από τα 30 δις που ήταν να τους δώσουν κατάφεραν να μαζέψουν το 1 δις), τα υπόλοιπα 29 δις θα τα πάρουν ΣΒΗΝΟΝΤΑΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ. Δηλ. θα βλέπουν κωδικούς, τα ποσά που τους αντιστοιχούν (πχ ο κωδικός 065.002.014 -πληρωμές καθαριστήρων- αντιστοιχεί σε 800.000 το μήνα), και θα προσθέτουν ποσά! μέχρι να φτάσουν τα 29 δις.
Χωρίς φυσικά να τους ενδιαφέρει ποιους αφορά το κάθε ποσό. Βλέπουν μόνο αριθμούς και κάνουν προσθέσεις.
Ένα τελευταίο, οι εγγραφές αυτές, τις οποίες μπορούν να διαγράψουν αυτοστιγμεί, μονοκοντυλιά, αφορούν ΜΟΝΟ όσους πληρώνονται από τους προδότες...

Ο συνταξιούχος λοιπόν, μπορεί να φτιάξει μία ΑΝΑΦΟΡΑ, την οποία θα καταθέσει στον εισαγγελέα, με την οποία θα ζητάει ή να του δώσουν πίσω ολόκληρο το ποσό που έχει καταβάλει για σύνταξη ή να του δίνουν σύνταξη με βάση αυτό που δικαιούνταν πριν το 2009, με βάση το εξής σκεπτικό:
«να μου επιστρέψει στο ακέραιο όσα χρήματα έχω μέχρι σήμερα πληρώσει ως συντάξιμα, διότι δεν έδωσα ποτέ εγώ η ίδια, ως μερισματούχος, καμία έγκριση να παίξουν τα χρήματά μου στο χρηματιστήριο, δεν έδωσα ποτέ καμία έγκριση για να συναινέσουν στο κούρεμά τους (PSI), δεν έδωσα ποτέ καμία έγκριση να τα διαθέτουν στην πολιτεία για να κλείνουν (με τα δικά μου χρήματα, που τα δίνω για να λάβω στα γεράματά μου σύνταξη) άλλες «τρύπες» που οι ίδιοι οι κυβερνώντες δημιουργούν, με αποτέλεσμα να μείνει άδειο το ταμείο και όταν έρθει η ώρα να λάβω ως σύνταξη τα χρήματα που τόσα χρόνια πληρώνω, εις ολόκληρον και ανελλιπώς, να μου πουν «δεν έχω, δεν σου δίνω».
ΚΑΙ ΖΗΤΩ
Την άμεση παρέμβασή σας στον ασφαλιστικό μου φορέα, ώστε να υποχρεωθούν να μου επιστρέψουν στο ακέραιο τα χρήματα που μέχρι σήμερα έχω πληρώσει ως συντάξιμα, ώστε...»

Βλ. εδώ κι εδώ

Και ο λόγος για να κάνει την αναφορά δεν είναι για να του δώσουν πίσω τα λεφτά του ή για να πληρώνεται όπως του αξίζει. (ΦΥΣΙΚΑ)

Ο λόγος για να κάνει την αναφορά είναι για να την έχει κάνει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου