Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Αυτή την εποχή πολεμάται το «όλοι έχουν δίκιο, από την δική τους μεριά»


Δεν υπάρχουν 15.000 διαφορετικά δίκαια για κάθε περίπτωση, ένα είναι το δίκαιο, τα υπόλοιπα 14.999 είναι δικαιολογίες που έχει εφεύρει ο καθείς για να μην το πράξει (το ένα και μοναδικό δίκαιο). Η κατάσταση που βιώνουμε τώρα, έχει να κάνει με το ξεσκαρτάρισμα των δικαιολογιών. Ώστε να γίνει ξεκάθαρο το δίκαιο. Για να μην μπορεί (του επιτρέπεται) κανείς να μην το ακολουθεί.


Υπάρχει ένας κανόνας για να διαγνωστεί εύκολα το δίκαιο (μέσα στον απόλυτο χαμό των δικαιολογιών): Δίκαιο είναι αυτό που μπορεί να ισχύσει για όλους. (Και ένας παρά του κανόνα: Αυτό που ζητάς από τους άλλους πρέπει να το έχεις κάνει εσύ πρώτα.)

Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Όλη μου την ζωή οι γύρω μου λένε ότι χάνω το δίκιο μου επειδή ωρύομαι (βγαίνω από τα ρούχα μου). Πρέπει να ομολογήσω ότι όντως αυτή είναι η πραγματικότητα, δεν έχω βρει ποτέ το δίκιο μου. Και πρέπει επίσης να ομολογήσω ότι για κάμποσο καιρό με έπεισαν ότι ο λόγος είναι αυτός. Τελευταία δες τι σκέφτηκα: Αν έρθει ένας ληστής να με ληστέψει κι εγώ τον πλακώσω στο ξύλο για να μην τα καταφέρει, εγώ θα κατηγορηθώ; Επειδή τον έδειρα;;; (Τόσο γελοίο είναι το «χάνεις το δίκιο σου επειδή ωρύεσαι».) Όχι φίλε μου, η λύση δεν είναι να σταματήσω εγώ να ωρύομαι, η λύση είναι να σταματήσουν οι κάφροι να καταπατούν το δίκαιο.
Κι αυτός γενικά είναι ο τρόπος για να επέλθει η ειρήνη: Να σταματήσουν οι βάρβαροι να κάνουν βαρβαρότητες για να μην τους γαμούν οι αποδέκτες της βαρβαρότητάς τους. Και όχι να γίνουν διαλλακτικοί οι δεύτεροι!! Το να τους γαμούν οι αποδέκτες της βαρβαρότητας είναι υποχρέωση/καθήκον τους!!

Και ο λόγος που δεν έχει ποτέ δικαιωθεί το δίκαιο, παρά του ότι πολεμώ ακαταπαύστως το άδικο, δεν είναι (φυσικά) το ότι πολεμώ! Ο λόγος που δεν έχει ποτέ δικαιωθεί το δίκαιο είναι επειδή το άδικο υπερισχύει!! Και υπερισχύει επειδή το σιγοντάρει η πλειοψηφία!

Για να τα συνδέσω: Ο λόγος που δεν ωρύονται ΟΛΟΙ όταν καταπατάται το δίκαιο είναι γιατί συμμετέχουν στο άδικο. Ο λόγος που συμμετέχουν είναι επειδή δεν είναι ξεκάθαρο! Κι ο λόγος που δεν είναι ξεκάθαρο είναι γιατί υπάρχουν οι 14.999 δικαιολογίες. (Οι δικαιολογίες δίνουν το ελεύθερο να μην είναι υποχρεωμένος ο καθένας να το τηρεί.)

Τέλος, αυτός που ωρύεται έχει μικρή ανοχή. Όσο λιγότερο συγκαταβατικός είσαι τόσο πιο εύκολα αρπάζεις. Η απραξία οφείλεται στην συγκαταβατικότητα!

Άρα, αν θέλεις να "επαναστατήσει ο λαός" πρέπει υποχρεωτικά να μην είναι συγκαταβατικός. Αν θες ο λαός να μην είναι συγκαταβατικός πρέπει να εξαλειφθούν οι δικαιολογίες. Αρχίζοντας από τις δικές σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου