Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Μήνυμα προς τους φίλους μου …..





Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους σας που με στηρίξατε με τα μηνύματα και τα τηλέφωνά σας και ήταν κάτι το ιδιαίτερο για μένα και πρωτόγνωρο θα έλεγα.
Ναι το να μου έρχεται στήριξη από ανθρώπους που δεν ξέρω καν πως μοιάζουν τα πρόσωπά τους, εεεεεε δεν το είχα ξαναζήσει ή καλύτερα δεν φανταζόμουν ότι μπορεί και να γίνει.
Για αυτό σας χρωστάω μια εξήγηση με λίγο πιο καθαρό μυαλό και λίγο πιο ξελαφρωμένη την ψυχή μου….
Λοιπόν το μπλοκ δεν το έκλεισα οριστικά απλά ένιωθα την ανάγκη να αποτραβηχτώ για λίγο…
Και για να το κάνω λίγο πιο ουσιαστικό, το υπόγειο για μένα είναι ένα ταξιδάκι χωρίς προορισμό και πλέον νιώθω πως είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου και τον εαυτό μου δεν θέλω να τον προδώσω……


Σε λίγες μέρες θα συνεχιστεί το ταξιδάκι ίσως με κάποια κείμενα δικά μου για αρχή, μέχρι την κανονική του λειτουργία……
όσο για το δικό μου ταξιδάκι της ψυχής απλά συνεχίζει την διαδρομή………………..

Υ.Γ. Για όσους φίλους μου στέλνουν κείμενα ας συνεχίζουν να μου τα στέλνουν δεν σβήνω τίποτα…..


την αγάπη μου Άκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου