Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Εγώ είμαι το λάθος...............




Ναι εγώ είμαι ο λάθος συντελεστής και πάει όλη η κοινωνία κατά διαόλου.
Εγώ είμαι το λάθος από τότε που δεν πήδηξα από την κολυμβήθρα όταν με βαφτίζατε χωρίς να με ρωτήσετε.
Εγώ είμαι το λάθος από τότε που δεν την κοπάνησα από τα βιβλία σας που μου σφηνώνατε μέσα στον εγκέφαλό μου.
Εγώ είμαι το λάθος γιατί υπηρέτησα την μαμά πατρίδα και αυτή σε αντάλλαγμα με σκοτώνει κάθε μέρα και από λίγο.
Εγώ είμαι το λάθος που δεν λάδωσα...........

στον ΟΑΕΔ για να πάρω την επιδότηση.
Εγώ είμαι το λάθος που έμεινα στην χώρα που αγαπάω και απέκτησα ταυτότητα, απέκτησα ΑΦΜ, απέκτησα όλα τα κάγκελα για να ζήσω σύμφωνα με τους νόμους της χώρας μου και αυτή με ονόμασε κλέφτη, άσχετα από το πόσα πλήρωνα για φόρους.
Εγώ είμαι το λάθος που έβλεπα τους πολιτικούς να εξαγοράζουν ψήφους και δεν μίλησα.
Εγώ είμαι το λάθος που έβλεπα τα κομματόσκυλα να σέρνουν τις γριούλες στις κάλπες και δεν τους περίλαβα στις μάπες.
Εγώ είμαι το λάθος που αγόραζα ναρκωτικά από μπάτσους και με κυνηγούσαν οι άλλοι μπάτσοι.
Εγώ είμαι το λάθος που ενώ ξέρω βουλευτή κόμματος να χρωστάει στην εφορία δεν τον δίνω και κάθομαι να τον βλέπω να μας κουνάει το δάχτυλο, και να συνεχίζει να μας κλέβει λίγη ζωή ακόμη.
Εγώ είμαι το λάθος που ακόμη ονειρεύομαι, που ακόμη αγαπάω, που ακόμη δεν αφήνω την οργή μου να μου σπάσει την ψυχή, που μένω ακόμη ψύχραιμος πιστεύοντας σε όλα τα ιδανικά που μου άφησαν οι πρόγονοί μου.
Εγώ είμαι το λάθος αλλά ως πότε ρε κουφάλες ….......
Ως πότε νομίζεται ότι θα είμαι το λάθος που απλά θα σας βλέπει;
Ως πότε νομίζεται θα αντέχω να είμαι ο λάθος συντελεστής της κοινωνίας μου;
Ως πότε νομίζεται θα μπορείτε να μας βάζετε να αλληλοσκοτωνόμαστε;
Ως πότε νομίζεται θα μπορούν οι τοίχοι σας να αντέξουν την ψευτιά σας;


Όσο λάθος και να είμαι, δεν χρειάζομαι κανέναν σεκιουριτά για να κυκλοφορήσω στους δρόμους.
Όσο λάθος και να είμαι, ακόμη μπορώ να κοιμάμαι με την πόρτα ανοιχτή και την συνείδησή μου ήσυχη …...Εσείς;;;;;;


Άκης κουστουλίδης 


                                             
                                                   Υ.Γ.

1 σχόλιο:

  1. Ολοι λαθη ειμαστε γι αυτους (τους ξεπουλημενους προδοτες) αδερφε μου Ακη αλλα τουλαχιστον εγω προσωπικα θεωρω οτι οι δικοι μου γονεις εκαναν οτι μπορουσαν για να με μεγαλωσουν με αρχες, αγαπη για την πατριδα (περα απο το ξεπουλημενο κρατος), αγαπη για τον συνανθρωπο και ενα απο τα μεγαλυτερα καλα που μου εκαναν ηταν το να με βαπτισουν στην κολυμβηθρα του Αγίου Πνευματος...
    Το διαμαντι της Ορθοδοξιας που κάρφωσαν στην καρδια μου ποτε και κανενας κακος κληρικος ή λαικος δεν θα μπορεσει να το βγαλει.....

    Και τους ευχαριστω που δεν με ρωτησαν γιατι αν με ειχαν αφησει ερμαιο των δικων μου εμπειριων και παθων ταυτοχρονα με ένα τεραστιο πνευματικο κενο πολυ φοβάμαι ότι σήμερα θα πορευομουν στο χάος..... και την απωλεια.

    Αυτη ειναι η δουλεια των γονεων οπως και η δικη μου για τον γιο μου...
    Να δειχνουν στο αγαπημενο τους παιδι τον ορθο δρόμο της αρετης και να του μαθαινουν πως να τον ακολουθει.... οπως εδειξαν κι οι δικοι τους γονεις σε αυτους...

    Κι αρετη χωρις αγαπη δεν υπαρχει.
    Κι οπως ξερει κι ο τελευταιος ανθρωπος στον πλανητη ο Αληθινος Θεός είναι Αγαπη....
    Και το απεδειξε με αιμα και θυσια...

    Σε ολο το υπολοιπο κειμενο σου συμφωνω κι επαυξανω οπως αλλωστε το ειπα και στην αρχη του σχολίου μου.... οτι μας βλεπουν σαν λαθη.

    Και να ξερεις οτι εισαι αξιος θαυμασμου.
    Φαινεται εκ των λογων σου οτι παρόλο που σε βαπτισαν κι εσενα χωρις να σε ρωτησουν, τον δρομο ίσως ξεχασαν ή δεν μπορεσαν να στον δειξουν.... Και εγινε οτι εγινε...

    Αλλα με την μυστικη βοηθεια του Θεού αφυπνιστηκες και αφυπνιζεσαι καθημερινα σχεδον μονος σου κι αυτο ειναι κατι που πολλοι λιγοι συναθρωποι μας με αναλογα προβληματα μπορουν να το πετυχουν...
    Οι περισσοτεροι μετα την απωλεια την πνευματικη χανουν και την ιδια τους την ζωη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή