Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Για πόσο ακόμα;



Βιώνοντας θλίψη για την απώλεια της κατάθλιψης των εορτών ψάχνω να βρω καμιά ευχή από αυτές που μου χάρισαν οι δικοί μου άνθρωποι.
Ψάχνω μία ευχή από κείνες που λέγανε σου εύχομαι ευτυχία και γαλήνευε η καρδιά μου.
Ψάχνω εκείνα τα χαμογελαστά πρόσωπα, που βλέποντάς τα χαμογελούσε και το δικό μου πρόσωπο.
Ψάχνω εκείνους τους φιλάνθρωπους που έδιναν από  το κλεμμένο  εισόδημα τους στους άπορους και άστεγους και το κάνανε με τόση αληθοφάνεια που ράγιζε το γυαλί της tv.


Ψάχνω εκείνο το αίσθημα της αλληλεγγύης που παρουσιαζόταν στα δελτία των 8, που έκανε την πραγματικότητα λίγο πιο μαλακή, λίγο πιο αισιόδοξη.
Το καλή χρονιά έγινε κακοχρονιά και η tv φόρεσε την καινούργια στολή της προπαγάνδας και μου επιτίθεται, φωτογραφίζει τον ένοχο στο πρόσωπό μου και τους εγκληματίες τους παρουσιάζει σε συνέντευξη.
Και ναι είμαι ένοχος γιατί δεν έκλεψα όταν υπήρχαν θησαυροί εσκεμμένα αφύλαχτοι, δεν έκλεψα γιατί δούλευα για το μεροκάματο μου.
Και επειδή δεν έκλεψα σήμερα δεν έχω να πληρώσω το έλλειμμα που άφησαν πίσω τους οι κλέφτες.
Και είμαι ένοχος γιατί δεν πήρα καμία επιδότηση από κανέναν βουλευτή, δεν έγινα κομματόσκυλο, δεν έγλυψα καμία κατουρημένη μασονική ποδίτσα, δεν δέχτηκα καμία θέση και κανένα μέσο και τα έκανα αυτά γιατί ο πατέρας μου ένα μου έλεγε: να έχεις το κούτελο πάντα καθαρό!!!!!!!!!!!
Ακόμη και όταν βυθιζόμουν στην κόλαση των ναρκωτικών το κούτελο το καθαρό με βασάνιζε αλλά το κράτησα καθαρό.
Και σήμερα στέκομαι μπροστά στις λίστες, μπροστά στα χιλιάδες σκάνδαλα και ρωτάω το καθαρό μου κούτελο: τελικά άξιζε;
Άξιζε τελικά να μείνω ένας ρομαντικός ασήμαντος ανθρωπάκος υπηρετώντας αυτή την αξία που μου λέει μην κάνεις στον άλλο αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν οι άλλοι;
Αυθόρμητα λέω ΝΑΙ !!!!!!!!
Λέω ναι ας κινδυνεύω να πάω εγώ φυλακή γιατί δεν έχω να πληρώσω την εφορία, λέω ναι γιατί και να είχα δεν θα τους πλήρωνα.
Λέω ναι άξιζε γιατί όταν έχεις μάθει να είσαι τίμιος, τον κλέφτη τον αναγνωρίζεις από την πρώτη ματιά.
Ναι άξιζε να μείνω τίμιος, άξιζε και αξίζει όσο τίποτα στον κόσμο.
Και από αυτή την τιμιότητα αντλώ σήμερα την δύναμη για να πολεμήσω.
Η τιμιότητα μου δίνει το δικαίωμα να ονειρεύομαι, να μάχομαι για τις αξίες και τα ιδανικά που πέρασαν από στόμα σε στόμα, από γενιά σε γενιά.
Και αυτές τις αξίες και τα ιδανικά εγώ δεν θα τα σκοτώσω ποτέ!!!!!
Δεν θα γίνω η τελευταία γενιά που ενώ ήξερε τον δρόμο για την λευτεριά αυτή προτίμησε τα κελιά.
Δεν θα γίνω η τελευταία γενιά που είχε όνειρα αλλά τα παρέδωσε.
Δεν θα γίνω η τελευταία γενιά που δεν πολέμησε για την Ελλάδα!!!!!!
Δεν θα γίνω η γενιά που θα είναι ο επίλογος στην ιστορία της Ελλάδας!!!!!!
Ευρωπαίος δεν θα γίνω ποτέ γιατί είμαι η μάνα της Ευρώπης!!!!!!
Δεν ανήκω σε καμία δύση και σε καμία ανατολή αλλά αυτοί ανήκουν σε μένα και αν δεν το πιστεύουν ας βγάλουν όλες τις Ελληνικές λέξεις από τη γραφή τους και να δούνε τα ρέστα..
Έτσι και αλλιώς οι ήρωες πολεμούν σαν τους Έλληνες, το ξεχάσατε αυτό;
Οι ήρωες πολεμούν για να μοιάσουν τους Έλληνες και μεις που είμαστε Έλληνες θα μείνουμε απλοί θεατές στον αφανισμό μας;
Για πόσο ακόμα θα ανεχόμαστε εκείνα τα δίποδα ηλίθια ανθρωπάκια τύπου σόρρος, τύπου κίσινγκερ, τύπου σαμαρά, τύπου βενιζέλου να μας προστάζουν να αρνηθούμε τον Ελλινισμό μας;
Για πόσο ακόμα θα μείνουμε στον βολικό ρόλο του απαθούς θύματος;
Για πόσο ακόμα θα κοιμίζουμε τον παππού μας μέσα μας που φώναζε αέρα το ΄40;
Η ιστορία μας δεν είναι παραμύθι, αλλά ο καλύτερος δάσκαλος που όμως τον έχουμε ξεχάσει.

Και αυτός ο δάσκαλος ένα μας φωνάζει, ένα μας καλεί να κάμουμε: να πολεμήσουμε γιατί είμαστε Έλληνες !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Τον τρόπο τον ξέρουμε όλοι και αν δεν τον ξέρεις προσπάθησε να δεις στα μάτια τον Κολοκοτρώνη και την παρέα του!!!!!!!

Άκης κουστουλίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου