Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Ευχαριστώ τους Θεούς όλου του κόσμου !!!!!!!!!!!



Χωρίς να θέλω να μπω σε θρησκευτικές αντιπαραθέσεις, χωρίς να θέλω να φανερώσω και να υπερασπίσω τα δικά μου πιστεύω, χωρίς να με νοιάζει ποιος από όλους είναι ο ένας και μοναδικός αληθινός Θεός, εγώ θέλω σήμερα να τους ευχαριστήσω όλους!!!!!!!!
Σήμερα δεν με νοιάζει ποιο είναι το όνομα τους, αλλά τους ευχαριστώ για  τα δώρα τους.


Σήμερα δεν με νοιάζει ποιον παράδεισο έχει ο καθένας τους για μετά τον θάνατό μου, αλλά τους ευχαριστώ για αυτόν τον ψυχικό παράδεισο και κόλαση που νιώθω μέσα στην ψυχή μου.
Σήμερα δεν με νοιάζει ποιος κηρύττει την αγάπη, αλλά τους ευχαριστώ για αυτήν την αγάπη που νιώθω μέσα μου.
Σήμερα δεν με νοιάζει να σκοτώσω έναν εχθρό μου, αλλά τους ευχαριστώ για την δύναμη που μου δίνουν για να σκοτώσω το μίσος που νιώθω για αυτούς.
Σήμερα δεν με νοιάζει ποιος θα με πληγώσει, αλλά τους ευχαριστώ για την δύναμη που μου δίνουν για να συγχωρώ.
Σήμερα δεν με νοιάζει που είμαι φτωχός, αλλά τους ευχαριστώ για τα μάτια που μου δώσανε και μπόρεσα να δω τον πλούτο της καρδιάς!!!!!!!!!
Σήμερα δεν με νοιάζει που αλλάζει ο χρόνος, αλλά τους ευχαριστώ για την γεύση που μου δώσανε για να μπορώ να χαίρομαι την κάθε μου στιγμή.
Σήμερα δεν με νοιάζει που μου δώσανε τον φόβο, αλλά τους ευχαριστώ για την Ελευθερία της ανασφάλειας!!!!!!!!!
Σήμερα δεν με νοιάζει που δεν μπορώ να ζήσω σε ένα όμορφο σπίτι, αλλά τους ευχαριστώ για την θεϊκή τους φιλοξενία που μου προσφέρουν πάνω στην γη.
Σήμερα δεν με νοιάζει που δεν μπορώ να γίνω Θεός, γιατί ξέρω ότι μπορώ να ζήσω ευτυχισμένα και ανθρώπινα, φτάνει να το επιλέξω, φτάνει να κατανοήσω το δικαίωμα της επιλογής που μου πρόσφεραν όλοι οι Θεοί του σύμπαντος !!!!!!

Ευχή μου:  να ζήσει ο καθένας από εμάς τα όνειρα που έχει επιλέξει !!!!!!!!!!!

Άκης κουστουλιδης

3 σχόλια:

  1. "βράβευση τσι μέρας" για την Τρίτη -πρώτη του έτους- σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.

    Καληνωρίσματα :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μπορούσα να υποθέσω ότι δεν είναι προσβολή του μόνου κι αληθινού Θεού η αναφορά στους ψευτικους θεούς του κόσμου....
    Με την εννοια οτι αν φιλοξενω εναν επικέπτη στο σπίτι μου και ευχαριστήσει δημοσίως όλους τους οικοδεσπότες του κόσμου δεν έγινε και κάτι κακό....
    Οταν ομως γυρω υπαρχει πληρης ερημος και δεν υπαρχουν άλλοι οικοδεσπότες στο σπιτι παρα μόνο ένας και το μοναδικό σπίτι είναι το δικό του τότε υπάρχει ένα θέμα.....

    Παντως φίλε μου Ακη επειδή ακριβώς τα λογια πηγαζουν απο την καλή σου την καρδιά και ο Θεός πάντα ευφραίνεται από την καρδιά της αγάπης ελπίζω ότι τα ευχαριστήρια λογια σου θα τον ευφράνουν περισσότερο από την αναφορά σου στους ανυπαρκτους θεούς του κόσμου τουτου....

    Να εχεις μια καλη κι ευλογημενη χρονιά με υγεια κι αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οσοι περασαν "δια πυρος κ σιδηρου" ΚΑΙ ΕΠΕΖΗΣΑΝ (ειτε συγκυριακως,ειτε αυτοβουλως...)καταλαβαινουν τα λογια σου...και σ ευχαριστουν γι αυτα, που ειναι "παρειτσα" εν μεσω απολυτης μοναξιας!!! (κ οπως διαβασα καπου: δεν θελω να εχω οσα θελω...αλλα ΝΑ ΘΕΛΩ ΟΣΑ ΕΧΩ!) Κ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή